Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Pink Lady beleeft goed jaar in Europa

Vorig jaar behaalde Pink Lady een record appelverkoop van 166.000 ton. Bovendien maakte het merk, ondanks de ongunstige markt, de grootste groei binnen één seizoen door. Dit jaar belooft net zo goed te worden.

Door de ideale weersomstandigheden dit najaar, zien de Pink Lady appelen, die sinds 5 november weer in de winkel liggen, er goed uit en is het suikergehalte hoog. 

Pink Lady werkt er hard om om haar doelen ten aanzien van klantenbinding te realiseren, zodat de klant vaker en meer Pink Lady appelen koopt. Via vernieuwende reclamecampagnes hoopt het merk deze doelstellingen te bereiken. 

Voor de retail vergt dit natuurlijk ondersteuning op maat bij de lancering van nieuwe verkoopacties, waaronder een speciaal ontworpen shopper, die gratis te verkrijgen is bij aankoop van Pink lady appelen. Ruim één miljoen shoppers werden weggegeven tijdens de laatste reclamecampagne.

Een andere speciale actie die goed ontvangen werd, was de Pink Bonnet (muts), waarbij ingespeeld werd op de huidige handwerktrends.

Ook blijft Pink Lady goed vertegenwoordigd op tv. Het uitgebreide mediaplan is verdeeld over drie periodes: de lancering in november, Valentijnsdag en het begin van de lente. In de voornaamste afzetmarkten, Duitsland, Frankrijk, België, Italië, Spanje, Nederland, Denemarken en Noorwegen zullen in de weken 46 en 47, tv-commercials uitgezonden worden op de best bekeken tv-kanalen. Pink lady geeft aan dat de commercials in november zo'n 250 miljoen contacten opleveren waarmee het merk grotere bekendheid hoopt te verwerven.



Om nauw bij haar klanten betrokken te blijven, zal Pink Lady haar digitale aanwezigheid deze maand ook flink vergroten, met de uitbreiding van de Pink lady klantenclub, (die momenteel al 70.000 leden heeft), en speciale content op YouTube en Pinterest en Facebook, (dat al meer dan 130.000 volgers heeft).


Bezoek www.pinkladyeurope.com voor meer informatie.
Publicatiedatum: