Door de ideale weersomstandigheden dit najaar, zien de Pink Lady appelen, die sinds 5 november weer in de winkel liggen, er goed uit en is het suikergehalte hoog.
Pink Lady werkt er hard om om haar doelen ten aanzien van klantenbinding te realiseren, zodat de klant vaker en meer Pink Lady appelen koopt. Via vernieuwende reclamecampagnes hoopt het merk deze doelstellingen te bereiken.
Een andere speciale actie die goed ontvangen werd, was de Pink Bonnet (muts), waarbij ingespeeld werd op de huidige handwerktrends.
Ook blijft Pink Lady goed vertegenwoordigd op tv. Het uitgebreide mediaplan is verdeeld over drie periodes: de lancering in november, Valentijnsdag en het begin van de lente. In de voornaamste afzetmarkten, Duitsland, Frankrijk, België, Italië, Spanje, Nederland, Denemarken en Noorwegen zullen in de weken 46 en 47, tv-commercials uitgezonden worden op de best bekeken tv-kanalen. Pink lady geeft aan dat de commercials in november zo'n 250 miljoen contacten opleveren waarmee het merk grotere bekendheid hoopt te verwerven.
Om nauw bij haar klanten betrokken te blijven, zal Pink Lady haar digitale aanwezigheid deze maand ook flink vergroten, met de uitbreiding van de Pink lady klantenclub, (die momenteel al 70.000 leden heeft), en speciale content op YouTube en Pinterest en Facebook, (dat al meer dan 130.000 volgers heeft).
Bezoek www.pinkladyeurope.com voor meer informatie.