Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Rewe en Starbucks worden partners

Rewe, één van de toonaangevende levensmiddelhandelaren van Duitsland, en de Starbucks Coffee Company hebben een nieuw partnerschap bekend gemaakt. In het kader van het partnerschap zullen in de loop van 2016 Starbucks Stores geopend worden in Rewe-supermarkten in grote steden. Deze zullen het vertrouwde Starbucks-aanbod aan hoogwaardige koffiesoorten, dranken en voedsel voor de directe consumptie ter plaatse of onderweg (to go) aanbieden.

Kris Engskov van de Starbucks Coffee Company EMEA: "Duitsland is een land met een grote koffiecultuur. Daarom telt dit land tot de landen met de grootste koffieconsumptie per persoon. Bovendien hebben beide bedrijven een lange geschiedenis binnen de handel en delen zij elkaar waarden, die hen in het belang van de samenleving en de klanten laat handelen. Dankzij de nieuwe partnerschap met Rewe kunnen we nieuwe klanten voor ons winnen, de beste kwaliteit bieden en zorgen dat mensen nog meer tussendoor kunnen genieten van koffie."

Lionel Souque, bestuurslid van de REWE Group: "We zijn blij met deze unieke samenwerking tussen deze twee sterke merken. Rewe biedt de klanten hoogwaardige Starbucks-producten aan in Starbuck Stores, die voor het eerst in Duitsland direct in supermarkten geopend worden. Met dit innovatieve concept versterkt Rewe haar
Convenience-competentie en het boodschappen doen bij Rewe wordt nog aantrekkelijker."


Bron: www.presseportal.de
Publicatiedatum: