Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Nieuw: Melonheads
Tijdens de PMA Fresh beurs in Atlanta zal SunFed de nieuwste producten uit haar Perfect Produce-lijn presenteren. Om in te spelen op de groeiende vraag naar een veelzijdig versaanbod, brengt SunFed jaarrond Perfect Limes op de markt. "De vraag naar limes blijft toenemen en met deze aanvulling maken we ons assortiment nog veelzijdiger," legt directeur, Matt Mandel, uit.
De limes worden geteeld op familiebedrijven in Mexico en passen goed in het traditionele productaanbod van het bedrijf dat onder andere uit pompoenen, paprika's, komkommers, aubergines en Roma tomaten bestaat. SunFed limes zullen aangeboden worden in dozen van 4.5 of 18 kilo in de herkenbare kleurige SunFed verpakking. Ook zal SunFed Melonheads, pitloze watermeloenen, op de markt brengen die momenteel uit zowel biologische als conventionele teelt verkrijgbaar zijn.
Tijdens de PMA zal het bedrijf bovendien de Yum Melon onthullen, een meloen die momenteel bij wijze van commerciƫle proef al door een select aantal retailers verkocht wordt. SunFed richt zich met dit product op de voortdurende vraag naar veelzijdige, unieke fruitvariƫteiten voor de moderne consument, die graag gezond eet en snackt.
De Yum Melon, oorspronkelijk afkomstig uit Zuid-Frankrijk, is van uitstekende kwaliteit, waarmee SunFed haar retailpartners een constante goede kwaliteit kan leveren.
Omdat het biologische marktaandeel snel groeit, presenteert SunFed tevens nieuwe Perfect Organic labels, welke gecertificeerd zijn door het Amerikaanse Ministerie van landbouw, USDA
Het bedrijf wil de biologische teelt stimuleren en zich met name toeleggen op correcte labeling van haar producten.
Ook Fair Trade certificering vindt voortdurend plaats en heeft hoge prioriteit voor SunFed telers en marketeers omdat het bedrijf zich met name richt op de bewuste retailer en consument.
Tijdens de PMA beurs is SunFed te bezoeken in stand 2259, die zich in een hergebruikte scheepscontainer bevindt, een ontwerp dat de duurzaamheidsdoelen van het bedrijf uitstekend illustreert.