Naomi van As pusht Junami het nieuwe seizoen in
Doelstelling
Het doel is om alle sportende en actieve Nederlanders kennis te laten maken met de Junami appel, die voor meer dan 83% uit water bestaat en goede fruitsuikers. Naomi van As zal gedurende het gehele verkoopseizoen haar steentje bijdragen aan de communicatie over Junami. Met de Olympische Spelen in Rio èn een reële kans op Olympisch goud in het vooruitzicht, zullen duizenden fans haar volgen. "We weten zeker dat Naomi zal helpen met het verhogen van de naamsbekendheid en uitleg kan geven aan de slogan "Have a Junami break", zegt Philip Smits beslist.
Junami
Junami wordt gepositioneerd als de ideale break voor tussendoor. Of je nu aan het sporten bent of aan het werken, op een feestje bent of helemaal opgaat in een film. Zo zijn er veel Junami break momenten op te noemen. Deze momenten zullen tijdens de Junami promotie campagne volop worden benadrukt. Want na een Junami break is je dorst gelest en ben je weer helemaal fit. Vanaf november 2015 ligt Junami weer in de schappen.