Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Anuga: Convenience wordt ook in Duitsland belangrijker

Deze week vindt in Keulen de Anuga plaats. Op de beurs presenteren zich maar liefst 7.000 exposanten uit 108 landen. Het aandeel leveranciers van verse groenten en fruit blijft beperkt, maar sommige bedrijven nemen al jaren deel. "Convenience is een belangrijk thema. "Holland is hier leidend in, maar Duitsland loopt op convenience-gebied nog achter. Maar je merkt dat convenience belangrijker wordt in Duitsland", zegt Jochem Wolthuis.


Onder de Nederlandse deelnemers: TOP Taste, Smit's Uien, Onion Specialties International en Scelta


"Wij zijn sinds 1995 aanwezig op de Anuga. Deze beurs geeft ons de gelegenheid om wat andere producten te presenteren", vertelt Frank Döscher van Elbe-Obst. Dat beaamt directeur Stephan Zilgith van Kronen: "In aanvulling op de Fruit Logistica benutten we de Anuga om onze AGF-verwerkingsmachines te demonstreren aan potentiële klanten"

Onze collega's van FreshPlaza.de maakten de volgende fotoreportage