KIKU directeur Jürgen Braun legt uit dat er een recordvolume van meer dan 25.000 ton KIKU appelen verwacht wordt. Verder vinden de voorbereidingen plaats voor de sponsoring van de KIKU wintersportatleten en het aanstaande 25-jarige jubileum van KIKU.
"Onze visie is om KIKU naar de mensen toe te brengen en hen te laten zien dat het gezond en 'sexy' is om een appel te eten.Tijdens de EXPO hebben we ladingen apfelstrudel aangevoerd en ook de KIKU sorbet viel in de smaak. Samen met ons 100% natuurlijke appelsap, zijn dit nieuwe producten om ons hoofdmerk te ondersteunen. Met name in Azië is veel vraag naar KIKU sap. Vandaar dat we ook goed vertegenwoordigd zullen zijn tijdens Asia Fruitlogistica," licht Braun toe.
Sporters
"Ook zetten we onze samenwerking met 9Knights voort, 's winters met het snowboarden en 's zomers met mountainbiken. De sackliners en freerunners, waar we mee samenwerken, zijn voor velen een inspiratie.
Het KIKU mountain festival, het hand- en voetbalseizoen zijn inmiddels ook van start gegaan. Hiermee mag KIKU zich een jaarrond sportmerk noemen."
"Vlak voor Kerst zal de KIKU fotowedstrijd 12 maandwinnaars bekendmaken voor de KIKU kalender 2016.