Authentieke AGF-presentatie
Steeds meer retailers moderniseren hun groente- en fruitafdeling. Het besef dat een vers en regionaal verschijningsbeeld invloed heeft op het koopgedrag en bij kan dragen aan een stijging van de verkoop, beweegt hiertoe. De groente- en fruitkistjes die binnen deze afdelingen overwegend worden ingezet ogen echter nog steeds eerder treurig, steriel en zeer algemeen.
De oplossing hiervoor biedt het bedrijf Polymer Logistics nu met het nieuwe groente- en fruitkistje in houtlook. Met deze kratjes voor meermalig gebruik biedt Polymer Logistics de retail de mogelijkheid om over te stappen van de algemene, emotieloze plastic kratjes naar verkoopbevorderende, aantrekkelijke kistjes die eruit zien alsof ze van hout zijn gemaakt. Daarnaast bieden de kratjes van Polymer Logistics voordelen voor retailers die momenteel houten kisten gebruiken. De kunststof kratjes in houtlook zijn namelijk hygiënischer en besparen kosten.
De nieuwe kratjes van Polymer Logsitics zijn inklapbaar en stapelbaar, waardoor zij optimaal gebruik maken van de transportruimte.