Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Paviljoen `Fleurig & Lekker´ op zonnige Libelle Zomerweek

Libelle zomerweek heeft het weer mee en brengt veel bezoekers naar het paviljoen 'Fleurig & Lekker'. Dit resulteert onder meer in meer dan 500 afgenomen enquêtes in het paviljoen en sterk gestegen verkoop van de producten van de deelnemers.



De samenwerkende deelnemers in het paviljoen zijn: Sunsation, Fair Flowers Fair Plants, LG Flowers, Ontmoet de Teler (Harvest House), Easy-indoor Plants en Westland Concepts. De bezoeksters gaan bij LG Flowers op foto, bij Ontmoet de Teler en Westland Concepts proeven ze de dressings en groenten. Velen gaan met een potzonnebloem van Sunsation in hun trolley naar huis. Fair Flowers Fair Plants is in gesprek met consumenten over het verhaal achter hun duurzame label en bij Easy-indoor Plants maakt de bezoekster kennis met de Waterfresh, een watergeefsysteem voor kamerplanten.



Het publiek bestaat uit groepjes vrouwen tussen 20 en 80 jaar, vaak familie, vriendinnen en buren, die gezamenlijk dit feestje op het Almeerderstrand beleven.

Deelnemers zijn positief. "Het loopt volgens verwachting. Mensen vullen zelfstandig onze enquêtes in. De verkoop komt pas later op de dag op gang. Nu is het vooral proeven en deelnemen in onze leuke facebook foto-actie", aldus Jessica Hamelink van Harvest House. Ook Nico Grootendorst van Sunsation is blij. "Als kweker / veredelaar word ik enorm gelukkig van het feit dat de consument mijn product zo mooi vindt. Ik breng de consument graag het zonnetje in huis!" LG Flowers trekt veel publiek. "Bij ons werkt de foto-actie erg leuk met altijd gezellige taferelen. Wat sterk wisselt per dag zijn de verkopen. Dit lijkt wat weersafhankelijk te zijn. Ook zien we door de week heen steeds jongere mensen in het paviljoen." En Marcel Boom van Easy-indoor Plants glimlacht: "We worden bevestigd in wat wij hoopten: dat het gemak van ons watergeefsysteem voor de consument zeer welkom is. Erg waardevol om met de consument in contact te zijn."

Met de nu al 48.000 vrouwelijke bezoekers is ook deze Libelle Zomerweek editie geslaagd. De resultaten voor de deelnemers zijn meer dan positief met nog 2,5 zonnige dagen en dus blije consumenten voor de boeg.

Het paviljoen waarin de partijen samenwerken wordt georganiseerd door Agnes van den Berg en Maurice Wubben.
Publicatiedatum: