Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Duitsland: iets minder fruit in de aanbieding

De Duitse retail heeft het aantal reclameacties met vers fruit in het afgelopen jaar iets teruggedrongen, met name bij biologisch fruit, meldt de Duitse Agrarmarkt Informations-Gesellschaft (AMI) op haar website. Niet alleen de aanbodsituatie weerspiegelde zich in de acties, ook belangrijke feestdagen hebben uitwerkingen op het aantal wekelijkse reclameacties.

Appelen waren in 2014 het meest in de reclame. De grote appeloogst in Duitsland zette de markt sinds het begin van het seizoen sterk onder druk. Daardoor werden appelen zeer intensief en voordelig in reclameacties aangeprezen.
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer