Veiling BelOrta stelt nieuw logo “EBURON” voor
Het nieuwe logo houdt deze traditie in stand zij het in een jonge, frisse en aantrekkelijke lay-out. Ambiorix staat volop in the picture en zo wil ook BelOrta zich profileren : als jong, vooruitstrevend bedrijf waar kwaliteit geen loos begrip is. Met 'Eburon' zal Veiling BelOrta zich nog nadrukkelijker profileren als dé veiling waar het volledige gamma inheems hard- en zachtfruit wordt aangeboden.
In de loop van 2014 zal een volledig nieuwe lijn verpakkingen voor hard- en zachtfruit geïntroduceerd worden. Dozen, dekvellen en punnets zullen weldra in een nieuwe huisstijl worden aangeboden. Veiling BelOrta gelooft in de toekomst van het fruit en met deze re-styling benadrukt ze haar intentie om hierin een voortrekkersrol te blijven spelen.
Maandag volgt een uitgebreide reportage van de productvoorstelling
Voor meer informatie:
Philiep Willems
BelOrta Zellik
+32 (0)2/481.08.84
[email protected]
Johan Gerits (BelOrta Borgloon)
+32 (0)12/670.239
[email protected]
www.belorta.be