Alfa Automatisering praat versbranche bij
Het sponsorhome van Rijnsburgse Boys vormde het decor voor Alfa Informeel. De automatiseerder praatte er klanten en andere belangstellenden bij over belangrijke ontwikkelingen in de digitale wereld van administratie rondom verkoop, voorraadbeheer en logistiek. Daarin kwamen vanzelfsprekend ook de actualiteiten aan de orde rond de eigen producten die onder naam AlfaPro door het leven gaan. Zo vonden demonstraties plaats van het online klantenportal, de aanbiedingsmailing Click & Buy en de geheel nieuwe AlfaPro app.
Naam en jubileum
Mede-oprichter Arie Lagerwerf blikte kort terug op het ontstaan en de groei van het inmiddels 22 medewerkers tellende Alfa Automatisering dat dit jaar dus 25 jaar bestaat. Hij gaf bovendien zijn visie op de te verwachten toekomstige dienstverlening van zijn organisatie. In dat verband gunde hij zijn toehoorders ook vast een blik op de nieuwe naam en huisstijl die Alfa in de loop van dit jaar zal introduceren. Verwijzend naar de viering van het jubileum zei hij: 'Dat staat voor de tweede helft van het jaar op de agenda. U gaat dus nog veel van ons horen…!'