Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"Tony De Bock: "Wij leveren zo veel mogelijk seizoensproducten"

Colruyt checkt prijzen concurrentie elke dag

De Belgische retailer Colruyt staat bekend om haar concurrentiepositie met de laagste prijzen. Volgens Colruyt heeft vestigingen in Frankrijk en België en ziet daar nog voldoende potentieel. "We kennen België al, maar de markt is nog niet volledig verzadigd", vertelt Tony De Bock, Directeur aankoop AGF en productpromotie van Colruyt.

"Ons geheim is de laagsteprijsgarantie", legt Tony uit. "Daarnaast stellen we de klant steeds centraal en zeggen we wat we doen en doen we wat we zeggen. De laagsteprijsgarantie is onze 'reason to exist', ze wordt door alle werknemer samen alle dagen waargemaakt. Dit vooral door te streven naar de laagste kosten."



Seizoensproducten
Op het gebied van AGF vindt Colruyt het belangrijk om aan diverse zaken te voldoen. "We leveren zo veel mogelijk seizoensproducten met dagdagelijkse kwaliteit, de laagste prijs, veilig, gezond en op een duurzame manier geteeld. Colruyt werkt veel samen met telers en de bedoeling is om dit nog verder uit te werken."

Het hele interview lezen? Neem dan een abonnement op Primeur en we sturen je het oktober-nummer nog toe