Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Boerenkooldag zet groente in spotlight

Amerikanen maken zich op voor de tweede nationale boerenkooldag op 1 oktober. De initiatiefnemers wijzen op boerenkool als superfood en de gezonde eigenschappen van de groenten.

Met succes. Boerenkool is zo populair geworden dat de verkopen met 20-30% gestegen zijn en enkele media berichten over een boerenkooltekort. Vorig jaar werd de dag groots aangepakt, dit jaar wil de organisatie er nog een schepje bovenop doen. Media-aandacht, recepten en een salade voor de 1,1 miljoen studenten aan publieke scholen in New York. Heuse boerenkoolambassadeurs ui 50 staten en 10 landen gaan de groente promoten.

Meer informatie:
Melinda Goodman
Full Tilt Marketing
T: +1 (414) 967-5755
E: melinda@fulltiltmarketing.net
W: www.nationalkaleday.org

Publicatiedatum: