Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Groenten- en fruitwinkel getroffen door betaalstoring: "Roepen onze klanten op nog eens te betalen"

"Maandagnamiddag liet een aantal klanten ons weten dat hun betaling via Payconiq niet uitgevoerd was. Ze hadden het bedrag gewoon teruggestort gekregen. 's Avonds kregen we een mail van Argenta waarin stond dat er problemen waren met overschrijvingen. Die waren bijna allemaal teruggestort op de rekeningen van de betalers. Wat bleek? Ook wij hadden op 8, 9 en 10 mei geen enkele betaling ontvangen via Payconiq, bancontact of overschrijving. Er zijn dus heel wat bakjes aardbeien, bloemkolen, kroppen sla, rapen, sapjes en andere producten waarvoor we niet vergoed zijn", zo vertelt Tim Goossens van Groenten- en fruitwinkel Slegershof in Eksel tegen Het Belang van Limburg. "We roepen onze klanten op om nog eens te proberen betalen." Lees hier meer.

Publicatiedatum: