Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Amerikaanse AGF-groothandel gaat samenwerken met Britse aardappelhandelaar
Robinson Fresh heeft bekend gemaakt dat het de exclusieve partner en leverancier wordt van Albert Bartlett op de Noord-Amerikaanse markt. Albert Bartlett is een Britse leverancier van verse aardappelen en diepvriesaardappelproducten, die zijn aanwezigheid in Noord-Amerika uitbreidt met een hoofdkantoor in Denver en telers op het hele continent. "Toen we vernamen dat Albert Bartlett op zoek was naar mogelijkheden om uit te breiden op de Noord-Amerikaanse markt, wisten we dat we daar onderdeel van uit wilden maken," vertelt Michael Castagnetto van Robinson Fresh.
In deze nieuwe zakelijke samenwerking zal Robinson Fresh klantgerichte oplossingen in de hele toeleveringsketen verzorgen, terwijl Albert Bartlett zich zal richten op relaties met producenten en productinnovatie. "We wilden samenwerken met een partner die de complexiteit van de Amerikaanse AGF-markt begrijpt en die tegelijk waardering heeft voor de aandacht die wij aan onze producten besteden," laat Steve Barker van Albert Bartlett weten. "Toen de familie Bartlett dit bedrijf oprichtte, wilde zij consumenten laten proeven hoe premium aardappelen smaken. Door deze samenwerking met Robinson Fresh kunnen wij de rest van de wereld kennis laten maken met onze Britse favorieten."