Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Turbana Bananas laat kinderen kennis maken met AGF-sector

Turbana bananen en Fyffes Gold ananas zijn nu verkrijgbaar bij Sendik's Food Market, vlak bij het Betty Brinn Children's Museum in Milwaukee (Wisconsin, VS).

Met de fruittentoonstelling helpt Turbana gezond eten en plezier met elkaar te verbinden. Turbana en het Sendik's Food Markets dragen hiermee bij aan de "Growing smiles, Sharing goodness"-campagne die mensen aan moet zetten tot gezond eten, bewegen en vrijwilligerswerk.


 
"Turbana's samenwerking met het kindermuseum en Sendik's past perfect in het plan om retailers en hun achterban met elkaar te verbinden" aldus Marion Tabard, Turbana's marketing directeur. "Turbana creëert graag een omgeving waarin plezier en fruit hand in hand gaan. Turbana is trots om met Sendik's en het Betty Brinn Children's Museum samen te werken om die die mogelijkheid te bieden aan de kinderen van Milwaukee."

Sinds de opening in 2007 is Sendik's Food Market een voor de jonge gasten aan het Betty Brinn Children's Museum. Op een speelse manier maken kinderen hier kennis met sorteren, opslaan en het kopen van fruit. Deze activiteiten helpen kinderen delen, samenwerken en met anderen te spelen. Daarnaast maken ze al vroeg kennis met rekenen, schrijven en het omgaan met financiën. Ook laat de tentoonstelling kinderen ervaring opdoen in de rol van werknemers en het dragen van verantwoordelijkheid. Op die manier ontwikkelen kinderen eigenschappen, die een samenleving succesvol maken. Naast de permanente tentoonstelling sponsort Sendik's ook evenementen op dagen als Halloween.


 
"Het kindermuseum is een van de juweeltjes van Milwaukee," zegt Ted Balistreri, mede-eigenaar van Sendik's Food Markets. "Als lokaal familiebedrijf zijn we blij om lokale organisaties als Bretty Brinn te ondersteunen. Turbana deelt onze passie voor de samenleving en we verwelkomen hen als partner die het verschil kan maken voor de kinderen van Milwaukee."

"Het museum is erg dankbaar voor de samenwerking met Sendik's Food Markets en partners als Turbana die begrijpen dat je nooit vroeg genoeg kan beginnen met de vorming van kinderen." aldus Kristen Adams van het Betty Brinn Children's Museum. "Sinds 2007 hebben al 1.4 miljoen kinderen en volwassenen gebruik gemaakt van de educatieve tentoonstelling in Sendik's Food Market. We zijn blij dat de volgende generatie kennis kan maken met Turbana en Fyffes in onze winkel."
 
Meer informatie:
Erin Hudec
THR33FOLD
786-763-3185
Publicatiedatum: