Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

VS: Bestelservice Instacart wil uitbreiden

Instacart bezorgt voor retailers als Whole Foods en Costco Wholesale Corp. producten bij consumenten thuis. Via de mobiele app kunnen consumenten online bestellingen plaatsen bij diverse retailers, waarna Instacart voor een kostprijs van 5,20 dollar met behulp van eigen vervoer de boodschappen bij het betreffende adres aflevert. De consumenten kunnen de personal shoppers van Instacart beoordelen, net als het geval is bij de taxiservice Uber.

Instacart wil de service te verbeteren en uitbreiden naar nieuwe markten. Slechts ongeveer 1% of 6,8 miljard van de Amerikaanse voedsel-en-drank aankopen werden vorig jaar online bewerkstelligd. Dit zal volgens retailconsultant Kantar Retail naar verwachting toenemen tot 4,5 procent of 43 miljard euro in 2020. 

Voor meer informatie, kijk op marketwatch.com.
Publicatiedatum: