Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
video gemaakt bij Kwekerij it Wiid

"Ook EMTÉ adverteert met AGF: Ode aan tomaat, "diamant van 1 miljoen karaat"

Ook EMTÉ zet de AGF in de kijker. In een nieuwe reclame, gefilmd bij Kwekerij it Wiid, zingt de retailer de tomaat alle lof toe. "De tomaat, mijn rode vrind. Die gezondheidsgranaat voor ouder en kind", zo begint de video. In de reclame komt ook de teelt van de tomaat in beeld. "De mooiste tomaten groeien onbespoten, hier in kassen. Zo worden tomaten op z'n lekkerst volwassen." Ook activiteiten als het dieven worden in dichtvorm uitgelegd.



"Bij EMTÉ houden we van lekker eten en gaat kwaliteit boven alles. Voor groente en fruit staat een duurzame samenwerking met onze teler hierbij voorop", verklaart de supermarkt op de site. Vorige maand publiceerde al een Ode aan de Framboos. Daarvoor werd gefilmd bij Driscoll's in Noord-Brabant.




Ook Plus en Jumbo treden momenteel naar buiten met de kwaliteit en versheid van hun AGF-producten, evenals Aldi, die eerder dit jaar het assortiment groenten uitbreiddde. Ook Lidl laat nog regelmatig weten de "beste supermarkt in groenten en fruit" te zijn.
Publicatiedatum: