Het voorbije jaar heeft Concord Food gewerkt aan het verbeteren van het merk door middel van marketinginspanningen. Met het oog op de groeiende avocado- en conveniencemarkt heeft het bedrijf haar productverpakkingen afgestemd op displays voor de feestdagen met de bedoeling de afzet dit seizoen te vergroten.
"De populariteit van avocado's en de eettrends op het gebied van gemaksproducten positioneren onze producten als de ideale metgezel voor feestelijke displays in winkels voor kerst en de Superbowl," vertelt Samantha McCaul, marketingmanager bij het Amerikaanse Concord Foods. "Volgens de Hass Avocado Board worden er ieder jaar tijdens de Superbowl 65 miljoen avocado's gegeten en dit biedt retailers een unieke kans om hun afzet verder te vergroten door ook de aankoop van onze guacamolemixen te promoten."
Vanwege haar vijftigjarig jubileum heeft het bedrijf haar branding en verpakkingen dit jaar vernieuwd. Ook heeft het een nieuwe website gelanceerd die niet alleen aangepast is aan de nieuwe branding en productinformatie biedt, maar ook over een speciale consumentenpagina beschikt die bedoeld is om de afzet te bevorderen.
Met de drukke feestdagen voor de deur kunnen consumenten op de nieuwe website van Concord terecht voor receptideeƫn en tips.
Voor meer informatie:
Beth Keeton
Tel: +1 (214) 444-7459
bkeeton@dma-solutions.com
www.concordfoods.com