Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Derde pluk Elstar als ‘Verspil-me-nietjes’ bij Lidl

Lidl brengt de derde pluk Elstar op een opvallende manier onder de aandacht bij haar klanten, meldt NFO. De appelen liggen deze week als ‘Verspil-me-nietjes’ in zakken van 3 kg voor € 1,99 in de winkel. Op de zakken wordt uitgelegd dat de appelen niet de mooiste zijn, maar wel het langst aan de boom hebben gehangen en daardoor extra smaakvol.

“Vanwege hun bleke kleur worden ze meestal niet in supermarkten verkocht. Omdat ze langer gerijpt hebben, zijn ze echter extra zoet van smaak”, valt op de website van Lidl te lezen. Een woordvoerster van Lidl kon niet zeggen hoe lang de appelen in de aanbieding zijn, maar op lidl.nl valt te lezen dat de appelen verkrijgbaar zijn zolang de voorraad strekt: op = op.

De Elstar-appelen worden geprofileerd als ‘van eigen bodem’. Opvallend was dat deze week in een reclamefolder eveneens Pink Lady-appelen – 6 stuks voor € 1,99 – onder het logo ‘van eigen bodem’ werden geprofileerd. Op social media kreeg deze advertentie veel aandacht. Het lijkt er op dat het om een fout gaat. Op lidl.nl heeft Pink Lady inmiddels niet meer het ‘van eigen bodem’-logo. De woordvoerster van Lidl was onbekend met de advertentie en kon dus ook niet zeggen of het om een fout ging.

Bron: NFO

Publicatiedatum: