‘Via digitale marketing activiteiten’

New Zealand Avocado neemt UMS in de arm om naamsbekendheid Chinese markt te vergroten

United Media Solution is door New Zealand Avocado gevraagd om een digitale marketingcampagne in China op te zetten.

New Zealand Avocado vertegenwoordigt de avocadosector in Nieuw-Zeeland en hoopt dat UMS de naamsbekendheid van haar merk en product op de Chinese markt zal kunnen vergroten, hetgeen onderdeel uitmaakt van haar strategie om tegen 2023  vier maal meer  Nieuw-Zeelandse avocado’s in China af te zetten.

In januari 2018 kreeg New Zealand Avocado toegang tot de Chinese markt en sindsdien zoekt het naar manieren om de Nieuw-Zeelandse avocado onder de aandacht te brengen. UMS heeft als taak digitale marketingactiviteiten op touw te zetten ter promotie van het exportseizoen 2018-2019. Deze activiteiten zullen onder meer bestaan uit social mediamanagement, evenementen en het betrekken van ‘influencers’.

“We zijn blij samen te mogen werken met New Zealand Avocado om hen te helpen hun merk uit te bouwen en afzet in China te verhogen,” vertelt Jessica Miao, van UMS. “Chinese consumenten hebben veel interesse in AGF uit Nieuw-Zeeland en we zijn er dan ook van overtuigd dat we New Zealand Avocado kunnen helpen contact te maken met deze nieuwe schare fans.”

Bron: https://brandinginasia.com/ums-appointed-by-new-zealand-avocado-to-expand-presence-in-china/


Publicatiedatum :


print   

Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2018