Polen: Auchan neemt deel aan promotiecampagne voor groenten en fruit

De Auchan Foundation financiert het 'Health Basket'-project, ingediend door de Simply supermarkt in Tarnów, Auchan Tarnów en de Małopolska Empatia Foundation. Het doel van het project is om jongeren te laten zien hoe belangrijk gezonde voeding en een uitgebalanceerd dieet zijn. Als onderdeel van het project worden 12 verschillende soorten groenten en fruit gepromoot, verspreid over 12 maanden.

Auchan en Simply organiseren groepen kinderen en jongeren van Tarnów-scholen die de winkels bezoeken en zo vertrouwd raken met het assortiment aan producten met het blauwe "Live better" logo. Deze producten bevatten dus geen ingrediënten als palmolie, kleurstoffen, glutamaten en nitraten en bevatten meer eiwitten en minder zout, verzadigd vet of suikers.

In de eerste maand, die gewijd is aan de appel, hebben de jongeren ook dingen geleerd over appelrassen en hun voedingswaarde. De activiteiten op scholen en kleuterscholen worden verzorgd door vrijwilligers van de Małopolska Empatia Foundation. In februari zal de focus verschuiven naar wortelen.


Bron: dlahandlu.pl

Publicatiedatum :


print   

Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2018