Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Delhaize rekent 'spookproducten' aan bij klanten door kassafout

Klanten van Delhaize ontdekken sinds enkele maanden dat ze betalen voor producten die ze nooit hebben gekocht, door een probleem met het kassasysteem, meldt vrt-nws. Dit gebeurt wanneer producten met een datamatrixcode, naast de streepjescode, worden gescand. De software registreert soms een willekeurig extra product, wat leidt tot onterecht hogere kosten voor klanten. Delhaize is op de hoogte van het probleem en werkt aan een oplossing. De supermarkt heeft al maanden klachten ontvangen, maar het is nog niet opgelost. Klanten worden aangespoord om kastickets goed te controleren en bij een fout direct contact op te nemen met het personeel.

Lees hier meer