"Pasen is hét moment om samen te genieten en waardevolle momenten te delen", aldus Looye. Daarom introduceert de tomatenteler de Focaccia Paasplank met Looye Honingtomaten als stralend middelpunt: een feestelijke toevoeging aan iedere paastafel. Deze campagne richt zich op het inspireren en activeren van Duitse, Nederlandse en Belgische consumenten – en in het bijzonder hobbykoks.
Bak mee en maak de paastafel compleet"Thuis bakken is populairder dan ooit. En met de toevoeging van Looye Honingtomaten maak je van je culinaire creatie een echte paasfavoriet. De feestelijke paasplank met Looye Honingtomaten, een heerlijke tomatenconfiture en een frisse tomatensalade is het perfecte gerecht om samen van te genieten", aldus Isabel Groot, Campagne Manager bij Looye Kwekers.
Maximale zichtbaarheid: van online tot aan instore
Looye zet een 360° marketingcampagne in om de Paascampagne breed onder de aandacht van consumenten te brengen met de inzet van online media, samenwerkingen met bekende foodfluencers, perspublicaties, online recepten, receptvideo's en instore sampling bij diverse retailers. Daarnaast bevatten de verpakkingen van de Looye Honingtomaten verwijzingen naar extra paasrecepten en kunnen groentespeciaalzaken die Looye tomaten verkopen zich exclusief aanmelden voor een gratis bakpakket.
Isabel: "Met deze campagne willen we consumenten inspireren om deze Pasen écht iets bijzonders op tafel te zetten. De Focaccia Paasplank met Looye Honingtomaten brengt mensen samen en laat ruimte voor een persoonlijke twist."
De campagne loopt van 24 maart tot en met 22 april 2025.
Voor meer informatie over de Paascampagne:
Isabel Groot
Looye Kwekers
0174 520 060
[email protected]
www.looye.com