Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
'Nonstopfresh' meets 'Growing Value together'

Aartsen en Fruitalyst gaan samenwerking aan

Aartsen gaat een exclusieve samenwerking aan met Fruitalyst, de Zuid-Afrikaanse specialist op het gebied van marketing en branding van citrus. De overeenkomst geeft citrusliefhebbers in de Benelux toegang tot de wereldwijd gewaardeerde ClemenGold premium mandarijnen, LemonGold pitloze citroenen en NavelGold sinaasappelen.

''Met deze unieke samenwerking wil Aartsen haar marktaanbod in de Benelux uitbreiden en klanten voorzien van deze premiummerken'', zegt Menno van Breemen, CCO van Aartsen. Samen zullen we zorgen voor een nog betere beschikbaarheid en service voor onze klanten. Onze nieuwe partner brengt kennis en producten mee die perfect aansluiten bij onze ambitie om de beste kwaliteit en service te bieden aan onze klanten. Met deze samenwerking blijven we innoveren en groeien."

Nico van Schalkwyk voegt toe: "Deze samenwerking met Aartsen geeft onze merken toegang tot een marktleider, die verkoopt via een uniek format, in de Benelux. We zijn enthousiast over de mogelijkheden die dit biedt."

Naast de samenwerking voor de zogenaamde Gold Family uit Zuid-Afrika, zal Aartsen samenwerken met Core en ZZ2 voor avocado's onder het Aartsen merk Mamba.

Voor meer informatie:
Menno van Breemen
Aartsen
[email protected]
www.aartsen.com

Nico van Schalkwyk
Fruitalyst
[email protected]
www.fruitalyst.com

Publicatiedatum: