Wonderful Seedless Lemons heeft haar allereerste nationale, miljoenen dollar kostende marketing campagne gelanceerd, "Lemons With Seeds Are Annoying", die de kleine, maar niet aflatende frustraties van het leven met citroenpitten belicht - of het nu gaat om ze uit drankjes te vissen, ze uit borden te peuteren, of om elke kneep tot een gedoe te maken. De campagne bestaat uit een reeks van acht humoristische commercials die illustreren hoe citroenpitjes net zo vervelend zijn als onderbrekingen op de werkplek, onattent parkeren, stroomstropers, taxidieven, inbreuken op de persoonlijke ruimte en nog veel meer.
"Citroenen met pit zijn vervelend, maar gebruikers hebben er vaak mee leren leven," zegt Jennifer Hirano, vice-president marketing bij The Wonderful Company. "Met de introductie van Wonderful Seedless Lemons willen we consumenten laten genieten van pitloze citroenen en de zonnige kant van het leven tonen."
Wonderful Seedless Lemons zijn een 100% natuurlijke, pitloze citroenvariëteit uit de VS. Na jarenlang onderzoek ontdekten telers in Australië en Zuid-Afrika citroenbomen met pitloze vruchten, waarna Wonderful Seedless Lemons samenwerkte met telers om deze naar Noord-Amerika te brengen. De citroenen zonder pit zijn nu het hele jaar door verkrijgbaar bij topretailers in de VS.
Citroenen zijn een essentieel ingrediënt in gerechten, cocktails en handig bij het schoonmaken. De vraag naar gemak heeft de populariteit van Wonderful pitloze citroenen vergroot. Volgens een Euromonitor-onderzoek is 50% van de consumenten bereid extra te betalen voor gemak, waardoor de pitloze citroenen aantrekkelijk zijn voor drukbezette koks. Sinds 2021 is het merk met 300% gegroeid. Wonderful Seedless Lemons hebben bijgedragen aan de groei van de citroenenmarkt, met 100% van de groei in de citroenen in netjes de afgelopen drie jaar.Voor meer informatie:
Anessa Quintanilla
The Wonderful Company
[email protected]
www.wonderfulseedlesslemons.com