Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Promotie aardappelen gekoppeld aan Minecraft filmrelease

Albert Bartlett, gevestigd in het Schotse Airdrie, werkt samen met Warner Bros voor een on-pack promotie gekoppeld aan 'A Minecraft Movie', die op 4 april uitkomt. Dit is de eerste on-pack promotie van het merk in de verse en gekoelde aardappelassortimenten. Albert Bartlett Original Rooster en Butter Gold in vers, samen met Parmentier Potatoes in gekoeld, zijn voorzien van filmbeelden.

Consumenten kunnen meedoen door een QR-code op de verpakking te scannen en mee te doen aan een wekelijkse en grote prijstrekking die eindigt op 6 april. Tot de prijzen behoren filmmerchandise zoals Minecraft-poppetjes en -petten, Xbox-consoles en een avontuurlijke vakantie voor vier personen in het VK. De actie wordt ondersteund door out-of-home, sociale, digitale, in-store en PR-initiatieven. Dit is de eerste productpromotie van het merk, met als doel nieuwe consumenten te interesseren voor de gekoelde aardappelproducten.

Bron: SLR

Publicatiedatum: