Pink Lady kondigt de samenwerking aan met Disney. Deze samenwerking, die plaatsvindt in 9 Europese landen, heeft tot doel gezinnen aan te moedigen gezonde producten te consumeren en een evenwichtige levensstijl aan te nemen, zo melden ze.
"Samen delen de twee merken een gemeenschappelijke visie rond de waarden kwaliteit, positiviteit en sociale verantwoordelijkheid. Met emblematische personages zoals Mickey en Simba (De Leeuwenkoning) brengt deze campagne een emotionele en transgenerationele dimensie die gezinnen zal raken, vooral de jongsten, die thuis de grootste aanhangers zijn."
"Daarnaast biedt Pink Lady een assortiment aan dat speciaal is ontworpen voor kinderen: PinKids. Deze kleinere appels zijn aangepast aan de eetlust en kleine handen van de jongsten, wat de relevantie van deze samenwerking met Disney, die bedoeld is om leuk en leerzaam te zijn voor kinderen, verder versterkt."
Een Europese en multi-channel campagne
Van december 2024 tot april 2025 zal de Disney De Leeuwenkoning-licentie aanwezig zijn op de verpakking van PinKids. De samenwerking wordt dan in mei voortgezet tussen PinKids en de Mickey and Friends-licentie, in meer dan 30 winkels in heel Europa.
Dit zal worden ondersteund door meerdere initiatieven: stickers en displays in de winkel om indruk te maken, meer dan 1100 POS-displays, honderd in-store activaties en 300 hoogtepunten gedurende het seizoen, evenals speciale in-pack bonussen en een consumentenspel met exclusieve geschenken, waaronder knuffels en co-branded producten."Deze verhoogde zichtbaarheid moet het mogelijk maken om de 3000 ton (Pink Lady en PinKids) die onder de licentie worden verkocht, te bereiken, d.w.z. een doelstelling van 3,2 miljoen kopende huishoudens."
Voor meer informatie:
Pink Lady
www.pinkladyeurope.com