Bolthouse Fresh Foods™ onthult haar nieuwe consumentenmerk, Bolthouse Fresh™, en verpakkingen voor haar consumentgerichte assortiment van verse wortelen en on-the-go snacking oplossingen.
"Onze levendige merkuitstraling weerspiegelt de energie die ons team in elke partner- en klantrelatie brengt", aldus Timothy Escamilla, CEO van Bolthouse Fresh Foods. "Ons doel is om het groente- en fruitschap nieuw leven in te blazen om te voldoen aan de eisen van de hedendaagse consument en tegelijkertijd een band op te bouwen met de volgende generatie." FreshMade, de partner van het bedrijf, creëerde de nieuwe huisstijl en de verpakkingsontwerpen van Bolthouse Fresh. "De nieuwe verpakking van het hele assortiment wortelen is ontworpen om consumenten te binden met opvallende kleuren die gebruiksmomenten benadrukken," zegt Karen White van Bolthouse Fresh Foods. "Het was van cruciaal belang dat onze branding alle shoppers enthousiast zou maken. Maanden van consumentenonderzoek, testen en creatief onderzoek brachten ons tot de nieuwe merk- en verpakkingsontwerpen." Elke variëteit heeft een consistent Bolthouse Fresh ontwerp, dat de identiteit van het product en het gemak waar consumenten van houden versterkt.
Voor meer informatie:
Bolthouse Fresh Foods
Tel: +1 800 4674683
www.bolthousefresh.com