Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Amazon promoot huismerk in Britse reclamecampagne

Amazon heeft zijn eerste marketingcampagne onthuld om zijn eigen merk voedingsmiddelenreeks 'by Amazon' te promoten. De campagne loopt tot 29 oktober en benadrukt de uitbreiding van het assortiment sinds de oorspronkelijke lancering in 2021 - tegelijk met de opening van de eerste Amazon Fresh-winkel in het Verenigd Koninkrijk.

De campagne, ontwikkeld door creatief bureau Red Brick Road, bevat ook de nieuwe slogan 'Food too, who knew?' Hiermee wil Amazon consumenten bewust maken van de selectie eigen merk boodschappen die beschikbaar zijn in zijn winkels, waarbij voedingsmiddelen in de vorm van een glimlach het iconische Amazon-smile-logo nabootsen.

De boodschap in het Angel-treinstation in Londen omvat reclame op het platform langs het spoor, evenals op maat gemaakte tunnelomhulsels en overnames van roltrappenpanelen.

Bron: retailgazette.co.uk

Publicatiedatum: