Het Europese Kanzi-seizoen is deze maand vol energie van start gegaan. Om dit te vieren, lanceerde Kanzi afgelopen week een verrassende activatie op het Haarlemmerplein in Amsterdam. Met de boodschap 'The new energy source has arrived....' verwelkomde Kanzi iedereen die wel een extra oppepper kon gebruiken.

Op donderdag 5 oktober verscheen een mysterieuze XXL doos op het Haarlemmerplein, zonder zichtbare branding of uitleg. Aan het einde van de dag verdween de doos spoorloos. Op vrijdag 6 oktober keerde de doos terug op dezelfde locatie, in de ochtend verzamelden zich nieuwsgierige voorbijgangers en influencers, ongeduldig, wachtend op de onthulling. Precies om 12:00 uur onthulde de doos een schat aan kleine doosjes met Kanzi-appels, uitgedeeld aan iedereen die wel een energieboost kon gebruiken.
Onder het motto 'The Power of Great Taste' keert KANZI® dit jaar terug op de markten met een nieuw communicatiethema: "Zie wat je kunt doen met de energie van één Kanzi -appel." Wist je dat één Kanzi-appel je energie geeft voor 23 minuten zoenen, 18 minuten stofzuigen, of 40 minuten schaken?
Met deze succesvolle combinatie van een pan-Europese campagne en land specifieke marketingactiviteiten zal Kanzi zich verder vestigen als 's werelds op één na grootste appel merk. De Europese marketingcampagne voor Kanzi startte in Amsterdam en zet nu koers naar Berlijn en andere steden in Europa.