Astrid Kortekaas vertelt in 2006 over de ontwikkeling van de Agrofair wat begon met de verkoop van de fairtrade bananen. Ook de grote mediacampagne ‘Ik ben Oké’ komt aan de orde, waarbij de Oké-sinaasappelen in de kijkerd werden gezet.
Gerelateerde artikelen → Zie meer
-
Uit de oude doos: AGF-Kennis(sen)dag door de jaren heen: Van de citrusveiling naar de stadions
-
Uit de oude doos: M.T.M. - Jan Troost
-
Uit de oude doos: Eric van de Putte, Nevele
-
Uit de oude doos: Franse perzik net iets beter volgens Westland Import
-
Uit de oude doos: Internationale Fruit Maatschappij
-
Uit de oude doos: Fruitagentuur Holland
-
Uit de oude doos: Callens - Kortrijkse Groothandelsmarkt
-
Uit de oude doos: Arie van der Lem
-
Uit de oude doos: Eussifruit, Heerlen
-
Uit de oude doos: Pro-Pak International in nieuw bedrijfspand