Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Fresh Del Monte promoot deze zomer met Miraculous op verpakking

Fresh Del Monte, teler, distributeur en marketeer van vers gesneden fruit en groenten, werkt samen met het wereldwijde merk Miraculous™ voor een ludieke promotie die miljoenen consumenten in in heel Europa zal bereiken met verse en verpakte producten.

In de wereldwijde tv-hitserie Miraculous - Tales of Ladybug and Cat Noir moeten Marinette en Adrian, alias de superhelden Ladybug en Cat Noir, een groot aantal schurken verslaan terwijl ze de dagelijkse uitdagingen van het tienerleven in Parijs moeten doorstaan. De geanimeerde superhelden blockbuster, Miraculous: Ladybug & Cat Noir, The Movie, een coproductie van ZAG en Mediawan Kids & Family, wordt op 28 juli 2023 gelanceerd op Netflix en in bepaalde landen in de bioscoop.

De bioscooprelease begint begin juli in Frankrijk door SND en in Duitsland door StudioCanal, evenals in China, België, Zwitserland, Polen en Oost-Europa, Rusland, Griekenland, Turkije en Israël. Miraculous heeft een grote aantrekkingskracht op alle leeftijdsgroepen en is een digitale rage geworden met meer dan 35 miljard views op YouTube (geautoriseerde en door gebruikers gegenereerde content).

Dankzij dit partnerschap kan Fresh Del Monte een vleugje avontuur toevoegen aan de verpakking van haar productlijn waarop de superhelden van de show te zien zijn en kunnen shoppers kans maken op een reeks prijzen, waaronder een kans op een gezinsreis naar Parijs*, of een digitale interactieve tour door de Franse hoofdstad. Shoppers kunnen meedoen om deze topprijzen te winnen door de QR-code op de Del Monte etiketten te scannen of door naar www.freshdelmontefun.com te gaan. Daarnaast zullen er op de sociale mediapagina's van het merk tal van wedstrijden worden gehouden in verband met de samenwerking.

De promotie loopt van 1 juni 2023 tot 30 september 2023 en wordt ondersteund door social media campagnes, online video's, print advertising en POS activaties.

Publicatiedatum: