“Grootste uitdaging om consumenten in Azië over te laten stappen op Salanova”

Uit de oude doos: Jan Doldersum van Rijk Zwaan

Jan Doldersum van Rijk Zwaan vertelt over de Salanova-dagen waar in april 2008 180 internationale partners (telers, retailers, handelaren, snijderijen) ui 23 verschillende landen op afkwamen om kennis uit te wisselen over Salanova. Hij vertelt ook (met zichtbare glundering) over zijn nieuwe job in Azië voor Rijk Zwaan.



Voor meer informatie:
www.rijkzwaan.nl/salanova

 


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.