Het merk Tasty Tom is vanaf nu te herkennen aan een nieuw logo. In 2008 is het merk van de smaakvolle trostomaten voor het laatst gestyled. Marketingmanager van ZON Unigrow Ine van Kleef geeft toelichting bij de rebranding van het merk.
Waarom een nieuw logo?
“Het logo was na 15 jaar verouderd en daarom werd het tijd voor een nieuw jasje. Het is geen doel op zich, maar het voegt iets toe aan onze visie, strategie en doelstellingen. Daarnaast spelen andere ontwikkelingen zoals duurzaamheid een belangrijke rol in de branche en hier hebben we met het merk Tasty Tom op ingespeeld.”
Geen Tasty Tom zonnetje meer
Het logo en de complete huisstijl zijn aangepast en dat heeft erin geresulteerd dat het logo klaar is voor de toekomst, aldus Ine. "Het zonnetje dat in het oorspronkelijke logo was verwerkt, zorgde voor steeds meer uitdagingen. Het nieuwe logo met bijbehorende huisstijl is vanaf nu te zien op de verpakkingen. Ook de website en social media-kanalen zijn aangepast." Maar dat is niet het enige: “Er rijdt nu zelfs een prachtig visitekaartje door Noord-Brabant."
Voor meer informatie:
Ine van Kleef
ZON Unigrow B.V.
Mob: +31 (0)6 13 67 01 83
i.vankleef@unigrow.eu
www.tastytom.nl