Wonderful Pistachios heeft haar nieuwste commercial uitgebracht als onderdeel van haar Get Crackin' campagne met Spot, een behendige mobiele robot van het ingenieurs- en robotica-ontwerpbedrijf Boston Dynamics.
In de reclame, die wordt uitgezonden via kabel, digitale streaming platforms en sociale media, is te zien hoe deze robot geniet van het open kraken van Wonderful Pistachios.
Deze commercial werd uitgebracht nadat Wonderful Pistachios aankondigde de Get Crackin'-campagne nieuw leven in te blazen. Andere tv-spotjes als onderdeel van de campagne gingen over hoe kinderliedjeslegende Humpty Dumpty "het doet met een grote val", hoe het heelal "het doet met een grote knal" en hoe 's werelds meest competitieve eter Joey Chestnut "het doet als een kampioen". In april komt Wonderful Pistachios met de volgende 'Get Crackin'-reclame, waarin Pac-Man te zien is.
Humpty Dumpty is ook te zien in de campagne
Voormalige Get Crackin' castleden waren onder meer presentator en uitvoerend producent van Comedy Central's The Colbert Report, Stephen Colbert, The Jersey Shore's Snooki, Snoop Dogg en internetsensaties PSY, Honey Badger en Keyboard Cat.
Wonderful Pistachios breidt de campagne ook uit naar TikTok en gaat een samenwerking aan met makers om te laten zien hoe zij Get Crackin' aan het noten kraken gaan. Thoren Bradley doet het bij zijn eerste poging. Daniel en David Hulett doen het met een trick shot terwijl Elladj Balde het doet op een enkel blad.
In februari hielpen Shawn Johnson, Alex Wong en Vanesa Amaro een Wonderful Pistachios' #GetCrackin branded hashtag challenge op te starten. TikTok-gebruikers pasten een aangepast merkeffect toe om video's te delen van hoe ze Wonderful Pistachios openkraakten. De wedstrijd eindigde op 20 februari 2023 en de winnaar ontvangt 10.000 dollar (€ 9367) en een jaar lang Wonderful Pistachios.
Voor meer informatie:
Anessa Quintanilla
The Wonderful Company
Anessa.Quintanilla@wonderful.com
www.getcrackin.com