Boni groeit harder dan de markt en zet er een tandje bij

'Boni geen gedoe, altijd goedkoop.' Die belofte werpt in tijden van inflatie zijn vruchten af. Ze groeien harder dan de markt, weet topman Bouke van der Wal. Damen met financieel directeur Frank Klören gingen ze in gesprek met Distrifood over groei, imago en marktgebieden.
Om nog meer bekendheid te krijgen lanceren ze voor het het eerst een lokale en regionale (online)marketingcampagne met de titel ‘Blij met een Boni in de buurt’. 

Klik hier voor het artikel in Distrifood


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.