'Boni geen gedoe, altijd goedkoop.' Die belofte werpt in tijden van inflatie zijn vruchten af. Ze groeien harder dan de markt, weet topman Bouke van der Wal. Damen met financieel directeur Frank Klören gingen ze in gesprek met Distrifood over groei, imago en marktgebieden.
Om nog meer bekendheid te krijgen lanceren ze voor het het eerst een lokale en regionale (online)marketingcampagne met de titel ‘Blij met een Boni in de buurt’.




Abonneren
Vacatures
Top 5 - gisteren
- Appelteler maakt droom waar met nieuwe verwerkingsfabriek voor geschilde appelpartjes
- Ervaren groenteman André Paap maakt AGF-feestje in Foodmarkt Kijkduin
- De eerste Hoogstraten aardbeien zijn voor de Belgische koning
- "Bij periodes van groot aanbod worden er steeds meer blauwe bessen in 700-1.000 gramsverpakking verkocht"
- Vitacress Real vergroent La Place foodconcept in Hema
Top 5 - afgelopen week
Top 5 - afgelopen maand
- MSC neemt grootste containerschip ter wereld in de vaart
- "Zoals de prijzen nu zijn, heb ik nog nooit meegemaakt"
- “We hebben een ongelofelijk eerste jaar achter de rug”
- "Dankzij onze focus op reefers kunnen klanten tot 's avonds bestellen voor levering de volgende ochtend"
- "Het Belgische aanbod kan de situatie in de groenten hier doen kantelen"
Weer
Boni groeit harder dan de markt en zet er een tandje bij
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-03-28 Top 10 van supermarktketens in Bulgarije
- 2023-03-27 Lidl leidt groei Portugese retail in 2022
- 2023-03-27 Leveranciers getroffen door staking Delhaize
- 2023-03-27 Charlotte Van Loock eerste directeur België bij Crisp
- 2023-03-27 Prijsverlagingen bij Aldi
- 2023-03-27 "Boodschappenmandje met meer dan 13 procent gestegen"
- 2023-03-24 Top 10 van supermarktketens in België
- 2023-03-24 Versdepot Delhaize weer open, 66 winkels blijven dicht
- 2023-03-24 Vlaams minister geen voorstander van supermarktenstop
- 2023-03-23 Aldi verwikkeld in Twitter-woede vanwege vreemde etikettering
- 2023-03-23 Top 10 van supermarktketens in Oostenrijk
- 2023-03-23 Mercadona opent kantoor in Brussel om meer zichtbaar te zijn in Europa
- 2023-03-23 Picnic biedt 'verboden' aanbiedingen nog altijd aan: "We zijn in goed overleg met NVWA"
- 2023-03-22 Lidl exporteert 27.000 ton Portugese groenten en fruit
- 2023-03-22 Zweden gaan door torenhoge voedselprijzen in Noorwegen shoppen
- 2023-03-22 Makro haalt 2 miljoen euro op met inboedelveilingen
- 2023-03-22 Delhaize houdt vast aan plan tot franchiseren; stakingsacties gaan door
- 2023-03-22 Lidl grijpt partnerschap UEFA Euro 2024 aan om belang verse groenten en fruit te benadrukken
- 2023-03-21 Morrisons bevriest of verlaagt prijzen van meer dan 1.000 producten
- 2023-03-20 Hoge groenteprijzen zorgen voor hoogste stijging voedselprijzen Zweden in 72 jaar