Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Jorg Brouwer nieuwe general manager van Iglo Nederland

Jorg Brouwer treedt per deze maand aan als general manager van Iglo Nederland. Voor deze overstap werkte hij als general manager global sales bij Nomad Foods International in het Verenigd Koninkrijk, het moederbedrijf van Iglo Nederland. Jorg heeft ruim 20 jaar marketing en sales ervaring in de FMCG branche in binnen- en buitenland, bij onder andere Unilever. 

In zijn nieuwe rol volgt hij Michel Acda op, die het merk verlaat om zich te richten op advies en consultancy rondom plantaardige voeding. Jorg heeft veel energie om weer op de Nederlandse markt aan de slag te gaan en de diepvriescategorie verder uit te bouwen.

Transformatie van de diepvriescategorie
Het is Iglo’s missie om met hun vriesverse groenten, vis en complete maaltijden de consument te helpen om iedere dag weer een verantwoorde, lekkere en makkelijke keuze te maken. Hierin trekt het Nederlandse bedrijf op met andere partijen. Zo sloot Iglo een partnership met tv-favoriet Eigen Huis en Tuin: Lekker Leven op RTL. Samen lanceerden zij 'Alle beetjes helpen', een volledig geïntegreerde merk- en mediacampagne om de voordelen van koken met diepvriesproducten onder de aandacht te brengen bij de consument.

Jorg Brouwer vertelt: "De transformatie van het diepvriesvak is hard nodig. Een groot deel van de Nederlanders weet bijvoorbeeld wel dat diepvriesproducten net zulke goede voedingswaarden hebben én voedselverspilling tegengaan, maar blijft toch kiezen voor versgekoelde producten*. Ik wil samen met het team, onze retailers en partners de diepvriescategorie verder laten groeien en consumenten inspireren, zodat zij steeds vaker kiezen voor voeding uit het diepvriesvak."

Bron: Iglo

Publicatiedatum: