Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Fyffes op Fruit Logistica

Duurzame category investment op basis van consumer insights

Op de Fruit Logistica van dit jaar zal Fyffes zich richten op Win Together - een van de vier company values om haar investeringen in duurzaamheid en mensenrechten te onderstrepen, zowel op de eigen
plantages als op die van de leveranciers. Daarnaast presenteert Fyffes haar insight-driven engagement programma's die kunnen worden afgestemd op de individuele behoeften van retailers.

Duurzame investeringen
Fyffes nodigt bezoekers van Fruit Logistica uit om te ontdekken hoe het bedrijf haar focus op duurzaamheid en "Consumer at Heart" tot leven brengt. In 2022 investeerde Fyffes in een consumenten-onderzoek in zes kernlanden om gehoor te geven aan haar credo 'Consumer at Heart ' en kwam met nieuwe inzichten in consumers' usage and attitudes. Hierdoor kan Fyffes inspirerende merk- en op maat gemaakte betrokkenheidsprogramma's creëren die waarde toevoegen aan de categorie door in te spelen op de individuele floor concepts van retailers en deze te verbinden met specifieke consumentenstructuren. Het resultaat is een innovatieve winkelervaring die is ontworpen om de verdiensten voor retailers, leveranciers en de hele categorie te verbeteren.

'We zijn enthousiast over ons veelomvattende consumenten-onderzoek dat in 2022 is uitgevoerd. De hieruit voortvloeiende consumenteninzichten helpen ons de behoeften van ons winkelend publiek beter te begrijpen, inclusief de elementen die dit gedrag sturen. Dit creëert margekansen en legt een basis voor longterm engagement van consumenten. Ons onderzoek laat zien dat klanten erg ontvankelijk zijn. Zo reageren ze bijna verrast wanneer zij bemerken dat een van hun favoriete categorieën nog niet eerder is gerevitaliseerd', zegt Michaela Schneider, Fyffes Business Development Manager for Continental Europe.

Fyffes is exposant op de  Fruit Logistica, Hal 5.2, stand A30.

Voor meer informatie:
Michaela Schneider
Business Development Manager
Fyffes International SA
Tel: + 31 (0) 102445390
mschneider@fyffes.com  

Publicatiedatum: