Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Zoete aardappelen in de schijnwerpers voor de American Heart Month

Als er één maand is om van zoete aardappelen een feestje te maken dan is het wel februari. Country Sweet Produce's Bako Sweet viert deze maand American Heart Month, National Sweet Potato Month, Valentijnsdag en Cook a Sweet Potato Day met verschillende marketinginspanningen om de verkoop tijdens dit seizoen te stimuleren.

De verpakking is een van de meest effectieve manieren waarop de teler/verlader deze maand in contact komt met het winkelend publiek. De nieuwste 3 pounds en 5 puonds biologische en conventionele zakken van het merk zijn niet alleen visueel aantrekkelijk, maar communiceren ook de gezondheidsvoordelen van zoete aardappelen als een hart-gezond voedingsmiddel dankzij de American Heart Association Heart-Check die prominent op de voorkant van elke zak staat.


Volgens een studie van The United States Sweet Potato Council is de meest effectieve manier om de omzet van zoete aardappelen te verhogen het informeren van de consument over de potentiële gezondheidsvoordelen en dat is precies waarom de Bako Sweet verpakkingen het voor klanten gemakkelijk maken om te zien dat ze gezond voor het hart zijn en vol vezels, vitamine A en kalium zitten.

"Zoete aardappelen zijn een voedingsrijke optie en we wilden dat communiceren op onze verpakking door trots de American Heart Association Heart-Check te tonen," zegt Alexandra Rae Molumby van Bako Sweet. "We moedigen retailers aan om te profiteren van de opvallende verpakking van Bako Sweet en de zoete aardappel te promoten als onderdeel van de maand waarin zoete aardappelen in het zonnetje worden gezet."

Consumenten krijgen de kans om National Sweet Potato Month ook op Instagram te vieren dankzij de Grown With Love-campagne van het merk waarbij ze van 1-28 februari kans maken op prijzen met een hartenthema.

Bako Sweet werkt samen met influencers, waaronder geregistreerd diëtiste Kristen Carli die Cook a Sweet Potato Day zal promoten op 22 februari op AZTV's Arizona Daily Mix. Kristen zal de kijkers laten zien hoe eenvoudig het is om hart-gezonde zoete aardappelen te verwerken in gerechten zoals Zoete Aardappel Chips, Zoete Aardappel Brownies en Zoete Aardappel Noodles.

"Geroosterd, airfried, gepureerd of in spiraalvorm, zoete aardappelen zijn de perfecte aanvulling op elke tafel vanwege hun veelzijdigheid," zei Kristen Carli, eigenaar van Camelback Nutrition & Wellness. "Als diëtiste en moeder vind ik het heerlijk dat zoete aardappelen vol vezels, vitamine A en kalium zitten, zodat mijn gezin goed eet."

Voor meer informatie:
Alexandra Rae Molumby
Bako Sweet
Tel.: +1 661 858 1075
sales@countrysweetproduce.com
www.bakosweet.com

Publicatiedatum: