Nederlanders bestellen liefst met korting bij flitsbezorgers

Het gebruik van kortingscodes is en blijft populair onder Nederlanders. Ook voordat ze een bestelling doen bij flitsbezorgers of een maaltijd bestellen gaan klanten vaak opzoek naar een code waarmee ze korting op hun bestelling kunnen krijgen. Dit blijkt uit onderzoek van online marketing bureau Seeders, zo schrijft Distrifood.

Dat onderzocht hoe vaak er vorig jaar naar kortingscodes is gezocht op internet die kunnen worden gebruikt bij het afrekenen. Dat is wel wat minder dan in voorgaande jaren.

Lees hier het volledige artikel van Distrifood


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.