Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Conference-promotie op Grüne Woche

Tien dagen lang is er tijdens de Grüne Woche in Berlijn Conference peren uitgedeeld aan bezoekers van deze beurs. De tastings vormden een hernieuwde aftrap van de campagne die vanwege corona twee jaar lang stil lag. De driejarige Conference-campagne ging begin 2020 van start en loopt nu, vanwege de noodzakelijk ingelaste pauze, door tot maart 2025, zo schrijft NFO.

De Conference-campagne richt zich op promotie van Nederlandse en Belgische peren in Duitsland en Oostenrijk. De NFO werkt hiervoor samen met het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing (VLAM). Binnen Nederland zijn zeven verkooporganisaties bij de campagne betrokken. Zij financieren samen het private deel van de campagne. De peren op de Grüne Woche werden gesponsord door Fruitmasters.

Bron: NFO

Publicatiedatum: