Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

EFSA heeft nieuw logo

De EFSA, de Europese Autoriteit voor voedselveiligheid, verwelkomt het nieuwe jaar met een gloednieuwe visuele identiteit, die weergeeft waar ze staan na 20 jaar bescherming van EU-burgers tegen voedselrisico's en hoe ze klaar zijn voor de vele uitdagingen in de komende jaren.

De EFSA-strategie 2027 laat zien hoe ver de EFSA de afgelopen 20 jaar is gekomen. Zij bevestigt niet alleen de inzet voor een One Health-aanpak voor hun risicobeoordelingen ter bescherming van consumenten, dieren en het milieu, maar wijst ook op de inspanningen die zij zullen leveren om de transparantie en openheid van hun werkwijze verder te versterken. "We hebben ons nieuwe uiterlijk en logo ontworpen om deze belangrijke principes te weerspiegelen," aldus het persbericht van EFSA.

Voor meer informatie:
EFSA Media Relations Office
Tel. +39 0521 036 149
press@efsa.europa.eu
www.efsa.europa.eu

Publicatiedatum: