Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Piekperiode avocadoverkoop VS is geëvolueerd

Avocado's blijven populair in de Verenigde Staten, waar ze jaarrond worden gekocht door de consument. Nieuwe gegevens suggereren echter dat de verkoop in de retail beïnvloed wordt door de seizoensgebonden dynamiek van de toeleveringsketen en aankoopgedrag van de consument. Deze evolutie heeft zich de afgelopen vier jaar sterk doorgezet.

De zomer wordt traditioneel beschouwd als de piekperiode voor de avocadoverkoop. Een nieuwe studie van de Hass Avocado Board (HAB) heeft echter vastgesteld dat dit is veranderd. Het Avocado Seasonality Drivers-onderzoek laat zien dat het eerste kwartaal de nieuwe piekperiode is voor de retailverkoop van avocado's. De sector kan binnenkort een webinar bijwonen om meer te weten te komen over de bevindingen van de studie.

Het webinar met de titel "Avocado Study Finds Surprising Sales Growth Opportunity" wordt georganiseerd door HAB en geleid door Steven Muro van Fusion. Het webinar zal illustreren hoe de seizoensgebondenheid van de verkoop van avocado's in de retail is veranderd. Deelnemers zullen ook leren hoe ze kunnen profiteren van deze bevindingen om hun avocadoverkoop te maximaliseren.

De zomer was gewoonlijk het piekseizoen voor de avocadoverkoop, terwijl dat nu het eerste kwartaal is. 

Neem deel aan het HAB-webinar op donderdag 8 december van 13:00 tot 13:30 uur (Pacific Standard Time) om meer te weten te komen over de belangrijkste acties en kansen die in de nieuwe studie van HAB worden beschreven. De presentatie wordt gevolgd door een live vraag-en-antwoord-ronde. Klik hier om u aan te melden voor het webinar. 

Voor meer informatie:
Lecia Rdzak
Fusion
Tel: +1 818 718 8084 
[email protected]

Publicatiedatum: