Omslag van Aldi: van inkoop naar categoriemanagement

Drie jaar geleden bouwde Aldi in België de inkoopafdeling om tot een volwaardige afdeling catagoriemanagement. Categoriemanagers van Aldi moeten zowel de markt als de klant goed kennen waarbij Aldi veel belang hecht aan de relatie met Belgische leveranciers: “Zij weten heel goed wat er op hun markt gebeurt. Ze geven ons inzichten over welke richting het uitgaat en ze weten perfect wat je wel en niet kan doen. Die knowhow is voor ons waardevol”, aldus Managing Director Category Management Natalie Duthoy in RetailDetail.  

Klik hier voor het hele artikel in RetailDetail


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw ad-blocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw Adblocker.