Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Albert Heijn opent het herfstseizoen: "Vol voordeel, vernieuwing en verbinding"

Albert Heijn start vanaf maandag met een nieuwe herfstcampagne waar vernieuwing, voordeel en verbinding centraal staat. Zo breidt Albert Heijn het aantal verspakketten weer flink uit, waarmee klanten binnen een handomdraai een betaalbare, verse en lekkere maaltijd op tafel kunnen zetten. De focus ligt deze herfst op ovenschotels, stoofschotels, traybakes en soepen. Alle producten zijn speciaal geselecteerd op het seizoen, want dan zijn ze op hun lekkerst en voordeligst. Daarnaast kunnen klanten sparen voor ovenschalen en bakvormen.

De herfstgerechten 
Groentestoof met geitenkaas en beluga linzen, een prei-knolselderij ovenschotel, traybake met rode biet en stoofpeer of pureersoep met tomaat en pastinaak; Albert Heijn heeft alles in huis voor een lekkere herfst. Daarnaast staat de Allerhande volledig in het teken van alles voor in de oven en zijn online meer dan 5000 recepten te vinden. Veel van de herfstproducten zijn verkrijgbaar als Prijsfavoriet. Dit zijn Albert Heijn eigen-merkproducten van topkwaliteit en altijd laaggeprijsd, te herkennen aan het blauwe duimpje.  

Samen eten is beter eten 
Albert Heijn vindt het belangrijk dat klanten tijd kunnen maken om samen te eten. Want aan de eettafel ontstaan gesprekken, ideeën en verbondenheid. Daarom introduceert Albert Heijn leuke gespreksstarters in spelvorm genaamd “Aan Tafel” die klanten kunnen terugvinden op de verpakking van meerdere verspakketten. Bijvoorbeeld ‘weet wat je eet’ en het ‘wat ligt er op je bord" spel.  

Met de herfstige avonden in het verschiet kunnen klanten sparen voor ovenschalen en metalen bakvormen van staal. 

Publicatiedatum: