Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Heropening Gijs van de Hoef

“Juist in deze tijden heel aantrekkelijk blijven voor de consument”

Tholen - De stijgende energiekosten hebben sommige ondernemers al doen besluiten om koelingen uit te zetten. Bij Gijs van de Hoef zetten ze er juist een extra koeling bij. "Het is een onderdeel van de verbouwing die al lange tijd in de pijplijn zat," vertelt Gijs van de Hoef, eigenaar van de gelijknamige AGF-speciaalzaak. "Laat je je dan weerhouden door de energiecrisis, dat niet nee. Als het goed is gaat het juist meer opbrengen."

De energiecrisis en inflatie waren op het moment van planning nog niet in beeld. “Je kunt dat niet incalculeren natuurlijk. Maar dit is een volgende stap in onze ontwikkeling. De stijgende kosten zijn momenteel voor iedereen een probleem, een groot deel van je winst verdampt door de sterk oplopende kosten, dat merken wij ook heel sterk en wij voelen dat ook goed”, vertelt Gijs. De aanval is de beste verdediging en zo zit Gijs van de Hoef in de wedstrijd nu de strijd om de consumenteneuro’s is losgebarsten. “Dan kun je twee dingen doen, proberen kosten te besparen of juist extra omzet genereren en daardoor meer rendement te halen, daar zetten wij op in.”

Gijs van de Hoef opende vorig jaar op een externe productielocatie een nieuwe snij- en kookkeuken om meer bewerkt product te kunnen aanbieden, zowel online als nu ook in de vernieuwde winkel waar ze een volledig nieuwe lijn saladebowls presenteren met in elke salade minimaal 200 gram groenten. “We willen heel aantrekkelijk blijven voor de consument en vooral ook positief blijven”, besluit Gijs.

Voor meer informatie
Gijs van de Hoef
www.gijsvandehoef.nl 
info@gijsvandehoef.nl