Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Belgische consumenten minder tevreden over retailers

De klanttevredenheid van consumenten van Belgische supermarktformules is ten opzichte van vorig jaar licht achteruitgegaan. Dat is een van de conclusies van het GfK Zomerrapport 2022, zo meldt Gondola. De gemiddelde tevredenheidsscore was vorig jaar het hoogste ooit gemeten (7,99). Dit jaar scoren de formules gemiddeld een 7,86. Volgens GfK zijn inflatie en de mindere koopkracht bij consumenten van invloed geweest bij de beoordeling, omdat de formules vooral minder scoren op de factor prijs en promotie.

Klik hier voor het gehele artikel in Gondola

Publicatiedatum: