Strella lanceert geautomatiseerd kwaliteitsmanagement platform voor retailers

Strella, een bedrijf voor versheidsmanagement dat technologie ontwikkelt om de rijpheid van producten te voorspellen, heeft de lancering aangekondigd van zijn geautomatiseerde kwaliteits-managementplatform voor retailers.

Tot nu toe heeft Strella voornamelijk gewerkt met leveranciers van appelen en peren, waarbij gebruik is gemaakt van eigen sensortechnologie om de houdbaarheid te voorspellen en het voorraadbeheer te optimaliseren. Al bijna vier jaar werken ze samen met de grootste Amerikaanse appel- en perenleveranciers om op basis van rijpheid voorraadbeslissingen te nemen. Ze hebben sinds 2019 bijna twee miljard stuks fruit gemonitord.

"Er is een gebrek aan gegevens rond de kwaliteit van producten, wat leidt tot onnodige krimp en een slechtere klantervaring in het winkelschap. Wij gebruiken houdbaarheidsgegevens om retailers te helpen betere beslissingen te nemen in hun supply chain", zegt CEO Katherine Sizov.

In samenwerking met nationale retailers heeft Strella's AQM-platform de winkelkrimp van appelen met 51% verminderd en de kwaliteit en klantervaring met 5 keer verbeterd, wat resulteerde in miljoenen dollars aan verbetering van de bedrijfsresultaten en meer.

"Onze oplossing is eenvoudig te implementeren en vereist geen overhead of extra kosten om het belangrijkste element van de producten drastisch te verbeteren: de kwaliteit," zegt Jay Jordan, COO.

Strella's AQM platform is momenteel beschikbaar voor appelen, peren en bananen.

Voor meer informatie:
Shehbaz Singh
Strella 
Tel: +1 805 332 6670
shehbaz@strellabiotech.com
www.strellabiotech.com 


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven