Sinds een week heeft Rudy Pallaut, verantwoordelijke voor de grote en middelgrote winkelketens van het netwerk Garonne Fruits - Le Saint, een promotiecampagne op touw gezet met meloen en gedroogde ham, beide onder het merk Charnel. De opvallende presentatie zal twee weken in de winkels te zien zijn. "Wij hebben talrijke winkelpromoties gevoerd met de meloen van Charnel in de winkels van verschillende merken zoals Intermarché, Leclerc, Super U, Auchan en Carrefour. Onze klanten zijn tevreden over de resultaten, vooral wanneer de promotors ter plaatse zijn. Zij hebben een stijging van de meloenverkoop vastgesteld."
Een perfecte actie voor deze zomerperiode met veel warmte: "De consumptie van meloen is momenteel groot, want de warmte is goed voor de verkoop. De prijzen zijn ook relatief stabiel, hoewel ze binnenkort weer kunnen stijgen als de volumes door de hitte afnemen. De meloen die wij momenteel onder het merk Charnel verkopen, komt uit Frankrijk en is geteeld op basis van strenge specificaties om aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen. Kwaliteit is erg belangrijk voor ons en ons doel is betrouwbare producten aan te bieden. Het doel van ons merk Charnel is om herhalingsaankopen te stimuleren. Want een klant die een goede meloen eet, komt onvermijdelijk terug naar de winkel."
Voor meer informatie:
Rudy Pallaut
Garonne-Fruits
Rudy.pallaut@garonne-fruits.fr